Powered By Blogger

31 Mar 2010

Gündemin Değerlendirmesi


Okurlarımıza merhabalar.Kısa bir süreliğine de olsa blogu ihmal etmek zorunda kaldım.Nedeni ise aileden ayrı farkı bir şehirde üniversite okumaya bağayabiliriz.İnternet sorunları,parasızlık (!) derken bir de işin içine son günlerde taşınma işi girdi ki beni en çok zorlayan bu oldu.Hergün Gaziemir-Bornova seferini 2 defa yapmak hem yorucuydu hem de çok zaman alan bir işti.Bu yüzden de yazarlarımızdan ve takipçilerimizden özür diiyorum.Umarım Ege Üniversitesi Öğrenci Köyü sorunlarıma çare olur...

Yazarlarımız demişken...Basın Tribünü ailesine yeni bir eleman daha katıldı.Baran ile giriştiğimiz bu spor bogu işi gittikçe büyüyor,ciddileşiyor ve daha da önemlisi güzelleşiyor.Yeni yazarımız İsmail Raşit,benim sınıf arkadaşım.Onun da katılımıyla blogumuz liselerdeki Türkçe-Matematik sınıflarına benzedi.Malum;Raşit,ben ve Baran IIBF öğrencisiyiz.Henüz yazıarıya aramıza katılamayan Koray Caba ise EA bölümünden büyük sınava girecek.Bu yüzdendir ki blogun sloganını ya da tanıtım yazısını ''Eşit Ağılıklı Spor Yazıları'' olarak değiştirdik.Güzel de oldu.



Hazır son günlerin değerlendirmesini yapmışken son oynanan Galatasaray-Fenerbahçe maçı hakkında da birkaç kelam etmek isterim...

Sayın Canaydın'ın vefatından mıdır yoksa iki takımın da lider olmamasından mıdır bilemiyorum ama,geçen sene Ali Sami Yen'deki maç dahil son yılların en sakin derbisiydi.Ya da bu en azından Fenerbahçe tarafı için geçerliydi çünkü maçtan önce futbocuların pek de ''şampiyon'' olacaklarına inandıklarını sanmıyorum.Atmosferin gergin olmaması bence,futbola yansıdı.Kim ne derse desin,1-0 skorlu bir maç için keyif veren bir maçtı.Bunda Galatasaray'ın hücum elemanlarının ve Fenerbahçe'nin özellikle orta sahada disiplinden kopmadan kısa pas yaparak oynadığı oyun tarzı etkiliydi.Fenerbahçe'de Emre Belözoğlu oynasaydı eğer daha rahat bir maç çıkacaklarını düşünüyorum çünkü Özer'e göre daha baskılı oynuyor.Bu arada Daum'un kadro seçimi de yerindeydi bence.Kanatlarda Topuz ve Vederson'u kullanmak,Keita ve Gio Dos Santos'la bir Boeing uçağını andıran Galatasaray için alınabilecek en iyi önlemdi mevcut kadroyla.


Neticede Fenerbahçe taktiksel bir özelliği olmayan golle naçı kazandı.Fakat şunu da belirtmek lazım ki bu tür maçlarda deplasman takımları için yenilmemek daha önemlidir,golün nasıl geldiği değil.Fenerbahçe de bunu anlayarak oynadı.Hakem hatalarına da değinmek istemiyorum.Hataları vardır iki takım aleyhine ancak bu Türk Futbolu'nun sorunu.Biz buradan blog yazarları olarak birşeyleri değiştiremeyiz.Adnan Polat da zaten maç sonunda ''Hakem hatalarına sığınmamalıyız.'' demiş.Güzel demiş.Umarım o da Demiören ve Yıldırım gibi Barkovizyon şovlarına soyunmaz.

Bu arada ''şov'' demişken...Herkes Volkan hakkında birşeyler yazdı...Ama ben yazmayacağım.Saçıyla,jölesiye dalga geçilen adamdan bu futbol takipçileri ne bekliyor anlamıyorum...Bence sorgulanması gereken Volkan değil,ona kaptanlık pazubandını bile veren zihniyettir.


Herkese iyi günler...

Hiç yorum yok: